Ruszyła sprzedaż pudełek subskrypcyjnych dla kobiet w ciąży i młodych mam HelloMom! Od dziś na stronie hellomom.pl można zamówić specjalnie wyslekcjonowane zestawy produktów dopasowane do danego trymestru ciąży oraz okresu po porodzie. Misją HelloMom jest wsparcie kobiet w macierzyństwie, poprzez dostarczenie pod ich drzwi starannie wyselekcjonowanych najpotrzebniejszych produktów.
Zestawy zawierają praktyczne, unikalne i ekologiczne produkty dla kobiet w ciąży, młodych mam i niemowląt. Klienci zyskują finansowo zamawiając w subskrypcji i nie marnują czasu na zamówienie kilku rzeczy oddzielnie, płacąc za każdym razem za wysyłkę. Do tego wartość produktów w każdej paczce znacznie przekracza sumę abonamentu.
Dodatkowo pudełka HelloMom stwarzają okazję do wypróbowania produktów nie tylko konkretnej firmy, ale także kilku marek z danej branży. To prosty sposób na to, by zbadać ofertę na danym rynku. Zamiast lawirowania pośród sklepowych półek, klientka może wygodnie siedzieć w domu i zamówić box z wyselekcjonowanymi dla niej produktami.
Wśród pudełek HelloMom do wyboru znajdują się abonamenty, w ramach których można kupić produkty stworzone specjalnie dla danego boxa na konkretny trymestr ciąży lub te wyprodukowane przez znane, zweryfikowane polskie marki.
Co znajduje się w zestawach HelloMom?
Misją marki jest lepsze przygotowanie mam do rodzicielstwa. Dlatego wśród wyselekcjonowanych produktów znajdują się materiały edukacyjne tj. segregator na badania HelloMom, który zawiera między innymi listę koniecznych badań w ciąży, plan porodu czy listę najpotrzebniejszych rzeczy do szpitala, a także magnesy na lodówkę z wytycznymi co jeść w ciąży czy jak się suplementować. Prócz tzw. Praktycznych produktów, klientki znajdą też takie, które umilą im okres ciąży - wśród nich gry na baby shower, pamiętnik dziecka HelloMom, który można zacząć uzupełniać już w trzecim trymestrze dokumentując najważniejsze z momentów ciąży. Zestawy uzupełniają naturalne, ekologiczne kosmetyki i produkty do zapakowania do torby do szpitala.
Jedną z ambicji HelloMom jest chęć promocji produktów Made In Poland - wierzymy, że w naszym kraju powstaje dużo wartościowych produktów i warto promować naszych rodzimych producentów. Przygotowując zestawy poznałyśmy też wiele przedsiębiorczych mam - naszą ambicją jest wspieranie tzw. „mommypreneurs” i pokazywanie Wam ich produktów w naszych zestawach - zapowiadają założycielki hellomom.pl
Czym są „pudełka subskrypcyjne”?
Subskrypcje to nowy model zakupowy, którego popularność rośnie z roku na rok. Działa on na podobnych zasadach, co dobrze znana prenumerata, od lat oferowana przez wydawców dzienników i czasopism. Klient zamawia usługę lub produkty, które trafiać będą do niego w uzgodnionych odstępach czasu – najczęściej jest to miesiąc lub kwartał. Z reguły jednak nie płaci z góry, a zgadza się na regularne obciążenie karty określoną kwotą lub cyklicznie wykonuje przelew. Nie musi pamiętać o zakupach regularnie używanych przez siebie dóbr i często otrzymuje je w cenie niższej niż rynkowa. W Stanach Zjednoczonych pomysł pakietów subskrypcyjnych pojawił się już kilka lat temu i podbił rynek. Wiele osób decyduje się na zamówienie pudełka subskrypcyjnego „na próbę” i później przedłuża subskrypcję.
Skąd pomysł na HelloMom?
Jedna z założycielek marki, przy pierwszej ciąży zderzyła się z zupełnie nowym światem “produktów dla kobiet w ciąży i mam”. Trochę przytłoczona ogromną ilością wiedzy do przyswojenia i koniecznością przebicia się przez marketingowy szum stwierdziła, że przygotuje taki niezbędnik dla kobiet w ciąży na dany trymestr. Wraz z dwiema wspólniczkami stworzyły serię produktów by.HelloMom, które nie tylko ułatwią przyszłej mamie życie, ale i uprzyjemnią czas przed i po porodzie.
Czy pudełka nadają się na prezent?
Zestawy HelloMom idealnie nadają się jako prezent z okazji Baby Shower, Świąt Bożego Narodzenia, pierwszych odwiedzin, powitania mamy i dziecka po wyjściu ze szpitala. Są też wyjątkowym wyrazem gratulacji dla pracowników, którzy powitali na świecie swoje dziecko.
Zostaw komentarz